fbpx
zwanger in rood

Zwanger

Tijdens je zwangerschap is je kindje volledig afhankelijk van wat jij eet en je voedingsreserve. Daarom is het belangrijk dat je gezond en gevarieerd eet, zo krijgt jouw toekomstige spruit alle benodigde voedingsstoffen binnen om te groeien.

zwanger
schijf van vijf

Schijf van vijf

De aanbevolen hoeveelheid volgens de schijf van vijf is dagelijks 250 gram groenten en 2 stuks fruit. Op deze manier geef jij jezelf en ook je kindje alles wat jullie nodig hebben om fit en gezond te blijven.

Groenten en fruit

250 gram groenten en 2 stuks fruit klinkt misschien niet zo moeilijk, maar uit onderzoek blijkt dat dit toch best lastig is . De gemiddelde Nederlander ongeveer 125 gram groenten per dag consumeert. Dit lijkt dus moeilijk haalbaar.

9 maanden menu

9 Maanden Menu

Daarom is het 9 Maanden Menu ontstaan, het doel is om het jou, als toekomstig moeder, een beetje makkelijker te maken. De tips, recepten, en de maaltijdbox gaat  zwangere vrouwen helpen om lekker, gezond en gemakkelijk de aanbevolen hoeveelheden groenten thuis klaar te kunnen maken. Je hoeft je geen zorgen te maken over wat je wel en niet mag, want het menu is zo afgestemd dat je het beste voor jezelf en je kind eet.